POZNAJ ZASADY GWARANTUJĄCE ZADOWOLENIE KLIENTÓW

Zobacz zasady którymi od ponad 20 lat kierujemy się w naszej codziennej pracy i które pozwoliły nam skutecznie zbudować zaufanie i zadowolenie naszych Klientów.

Indywidualne podejście

W  Koprze każdy klient otrzymuję wraz z rozpoczęciem współpracy swojego indywidualnego opiekuna handlowego obsługującego dany region.

Jesteśmy tam, gdzie Twój biznes

Obsługa przez naszych opiekunów handlowych odbywa się tam gdzie prowadzisz biznes. To oznacza,że nie musisz nigdzie jeździć ani dzwonić w celu złożenia zamówienia.  Z ustaloną częstotliwością Twój opiekun dzwoni do Ciebie, pyta o bieżące potrzeby, informuje o promocjach i nowościach,  regularnie odwiedza Ciebie, by móc spokojnie porozmawiać, przy okazji przywozi potrzebne towary,
(jeżeli wygodniejsza jest dla Ciebie inna forma możesz do nas zadzwonić, wysłać faks, e-mail, SMS’a lub napisać tradycyjny list )

Przejrzyste faktury

Na naszych fakturach każdy zamówiony klucz jest osobną pozycją, podajemy symbole wybranych producentów, masz pełną przejrzystość co do zawartości dostawy i cen.

Zamawiam tak jak Ci najwygodniej

Zamówienia możesz u nas składać posługując się dowolnymi symbolami kluczy, potrafimy je sobie przeliczyć.

Szybka dostawa

Dostawy realizujemy przez firmę kurierską FedEx. Dodatkową okazją na dostarczenie towaru są wizyty opiekunów, odbywają się one regularnie i są również okazją do bezpłatnego dostarczenia potrzebnych produktów.

Dzielimy się wiedzą

Chętnie się uczymy i dzielimy już zdobytymi informacjami np. o nowościach, czy istniejących zamiennikach.

Przekonał Cię nasz sposób działania i chciałbyś dołączyć do grona naszych klientów. Skontaktuj się z nami i dowiedź się o wszystkich korzyściach wynikających z bycia Klientem Kopry.